pondělí 22. června 2009

Trip day 7, 8 – Las Vegas

Do Vegas jsem dojel až na večer, zastavil u jednoho fast foodu, nahodil wifi a zabookoval si pokoj v hotelu Stratosphere (s tou vysokou věží) o 30% levněji online, pořád ale za 110 dolarů na dvě noci :-(. Pokud se někdo chystáte do Vegas, tak se dá říct, že se tam dá bydlet dost levně, ale ne když jedete sami. Já jsem zde byl čtvrtek, pátek. Pátek a sobota jsou ceny hotelů až 3x dražší než v týdnu a o moc víc se tam toho o víkendu neděje, možná nějaké ty show. Takže je třeba zvážit kdy tam jet. Já jsem za čtvrtek zaplatil nějakých 30 dolarů za pokoj pro čtyři lidi, což ve čtyřech by byla těžká pohoda za docela pěkný hotel, k dispozici bazén, posilovna, prádelna, klasická hotelová služba, výměna ručníků a tak. Hotely prostě počítají s tím, že prachy necháte v kasinu.

Jinak mě ale Vegas neoslovilo. Asi i proto, že jsem tam byl sám. To mi nevadilo v přírodě a na cestě, ale Vegas je prostředí na bandu lidí, trochu zagemblit, něco popít, mrknout na nějaké ty show a tak. Kromě gamblení jsou zde k dispozici show, které jsou místy venku na ulici zdarma, některé za vstupné v hotelovém divadle, cirkusu apod.
Další techniky kasin jak z vás dostat prachy jsou např. že když hrajete u stolu, chodí kolem madam a donese vám jakýkoliv drink zdarma. Prostě chcou lidi opít a nechat prohrát všechno co mají :-). A občas taky dealeři u stoly jsou mladé kočky v šortečkách a se silikony ;-)


Před odjezdem jsem se ve Vegas byl ještě podívat nahoru na známou tower nad mým hotelem, výška tuším necelých 110 pater. Cestou nahoru rychlovýtahem jsem cítil v uších změnu tlaku vzduchu, jak když stoupáte letadlem :-) Je tam celkem dobrý výhled a jsou tam dvě atrakce, kdy lítáte vzduchem v té výšce 110 pater. Na tyhle věci ale nemám žaludek, ne kvůli výšce, ale prostě nedávám kolotoče, takže to jsem vynechal.



Photos: http://picasaweb.google.com/rprichystal07/Day7LasVegas#

Žádné komentáře:

Okomentovat