pondělí 22. června 2009

Trip day 8 - Death Valley National Park

Ani nevím proč, ale Death Valley jsem si představoval jako klasickou poušť, což v češtině většinou každý chápe jako písek. V angličtině ale když se řekne desert, znamená to spíš poušť nebo pustina. Death Valley jsou spíš skály, kameny, zato však ve všemožných hezkých barvách. Klasické sand dunes, tedy písek je zde poměrně málo.


Z Vegas jsem se vyhrabal dost pozdě, protože jsem byl ještě nakupoval hmotné dary pro mou family, takže do Death Valley jsem dojel kolem páté. V té době tady bylo pořád takové docela slušné vedro, asi jako v ČR v poledne ve velmi teplý letní den. Zajel jsem se podívat na známý bod Bad Water, který leží tuším nejníže na světě, tedy nějakých 80 m pod hladinou moře. Ubytoval jsem se v kempu, pořád ještě v Death Valley, kde bylo moc příjemně, v noci krásně teploučko, spacák jsem ani nepotřeboval :-). Na večer byla malá písečná bouře, ale kemp byl tak 2-3 km od sand dunes, takže jsme spíš viděli bouři z dálky a k nás se donesla jenom trochu jemného písku vzduchem.

Žádné komentáře:

Okomentovat